Thursday, October 1, 2020

We Lost A Dear Friend Friend Today.....



Our Beloved 'Chicken'
2000 - 2020





Condolences

"Je verzorgde rouwadvertentie bevatte een triest bericht. Chicken is gisteren verschenen voor Heer en Heilands troon.

Maar ik zat ernaast. Toen ik vanmorgen een kaars voor haar wilde gaan aansteken, herinnerde Riky mij eraan dat Chicken op latere leeftijd moslima was geworden.

Ook dat geeft troost. Maar ik zat ernaast...... 

Toen ik vanmorgen een kaars voor haar wilde gaan aansteken, herinnerde Riky mij eraan dat Chicken op latere leeftijd moslima was geworden.

Ook dat geeft troost. Chicken is nu bij de Barmhartige. Zij staat nu in het stralende licht van Allah en zijn profeet.

Hanneke en jij zullen haar dagelijkse oproep tot gebed erg gaan missen. Wij wensen jullie sterkte toe."

 Bart & Riky

********************

"Lieve allebei,

Wat een triest nieuws. Alleen personen die echt van katten houden weten hoeveel pijn dit doet. Troost is dat de kat bij jullie een heerlijk leven heeft gehad. Sterkte!"

Willem en Hélène




In this tragic moment, we celebrate the life of your beloved 'Chicken' and allow happy memories to help soothe our grief and mourning.




No comments:

Post a Comment